Sunday 24 April 2011

Hari ini aku cuti...


Hai Rona!...

sorrylah sbb aku tak trus jumpe ko lepas balik dari aping tu ari.... aku penat giler la... haha...tak tau le knp... asal aku letak je kepala trus aku pengsan... tido mcm dah setahun tak tido... wakakakakah..... giler ek aku ni... masak pun main cincai je... hehe... nasib baik hubby tak brapa kisah sgt.... lagipun kat umah stok makanan byk... cuma rajin ke malas je nak amik dr dalam frezer tu...

Takde special xtvt pun untuk aku sekeluarga pada cuti minggu ni.... abang amir asik dok merengek nak gi zoo ngan kawan2 skolah dia je.... kene bayar $10 kat skolah... aku tak kisah cuma worry skit je la... yelah takut jugakkan... budak2 tu klu dah ramai2, kang cikgu dia bleh ke handle smuanya tu... ishh..ishh.. tapi hubby dok bilang biarkan je lah dia nak berkawan2... lagipun budak lelaki ni kene kasi lepas skit sbb biar bagi dia xventure kata hubby... apa2 je la kan... lagipun si issac pun ikut jugak.... jadi dorang masih bleh saling ingat-mengigati... maklumlah, dua2 mmg kuat mengadu.... so, masing2 dah janji akan jadi bdk baik... klu tak? ibu tak kasi duit.. hehe

Ryan : adik pun nak gi jugak...
Abg Amir : mane bleh... ini budak skolah je la...
Ryan : adik nak bli skate board je lah...
Abg Amir : ok... suruh ibu bli k.... tp tak leh gi zoo


Adik trus lompat2 suke ati... aku ngan hubby dok gelak... budak umur 3 tahun dah mintak nak skate board... klu umur 7 tahun mintak ape la plak...hahaha.... penin tau rona melayan 3 abdul ni... kadang2 aku ni dah mcm ilang punca nak melayan kehendak bdk2 zaman skrg... tak bagi merajuk.... bagi plak, kita yg bengkok... hahaha....

Oklah rona, hari ni mmg xde citer yg menarik sbb aku pun makan tido makan tido je... badan pun dah naik kembang... kene diet skit ni tp mmg payah le... sbb budak2 ni ngan ayahnya pemakan.... hehehe... jd aku pun sama la jugak.... dah nama pun chef....... nasib2... kadang2 malas nak pikir pasal gemuk2 ni... lantak le.... asal   tak obesiti sudah.... tp kene kurangkan skit kot... sluar dah ketat... wakakakakah..... wish me luck ye rona!

No comments:

Post a Comment